20 diciembre 2008

Tredje projekt: Bolig

Photobucket

Photobucket

Jeg bor i en lille lejlighed. Lejligheden er på 65 kvadrat meter. Min lejlighed har tre værelser: to soveværelser og en stue. Den har også køkken, badeværelse, vindfang, gang og altan.
Køkken: I køkkenet jeg har et vindue til højre for døren med to blomster og stearinlys. Jeg har også persienner og gardiner. Under vinduet er der en radiator.
Der er et køleskab over for vinduet. Over for døren er en køkkenvask, til højre for kogepladerne er en ovn , en mikrobølgeovn, til højre for køkkenvasken er der kogeplader, over kogepladerne er en emhætte. Der er også en vaskemaskine og en kaffemaskine. Jeg har køkkenskabe og jeg har kopper, tallerkener og glas. Jeg har køkkenskabe med pander og køkkenskabe med bestik.
Badeværelse: I badeværelset har jeg en bruser med badeforhæng, en håndvask, et toilet og over håndvasken hænger spejlet på væggen. Toilettet er til højre for håndvasken og bruseren er til højre for toilettet. Der er plastik forhæng i bruseren. Der er et håndklæde til venstre for håndvasken.
Værelse: Der er et vindue til venstre for døren og under vinduet er der en seng og to
natborde. Over for sengen er der et klædeskab.
Stuen: Der er to sofaer til venstre for døren. Sofabordet stå foran sofaerne. Et andet sofabord står i hjørnet. Til venstre for døren er der en kommode og til venstre for kommoden er der TV. Over for TVet er der spisebord med seks stole og over for spisebordet står skabet.
Værelse: Til venstre for døren er der en seng. Over for døren er der et natbord og til venstre for natbordet er der et computerbord med en stol.
Altan: På altanen er der 2 stole og et bord.

No hay comentarios: